سیاستمداران آینده

سیاستمداران آینده

بسم رب الشهدا و الصدقین

سلام
بعد از مدتی دوباره برگشتم...اینبار شاید انتقادات تند تر شود...فقط خواهشاً در مقابل انتقادات ما را بی سواد نخوانید!

به امید ظهور دولت حق
یا علی

بایگانی

عکس و توضیحات شرکت های صهیونیستی و فراماسونری

به گزارش روزنامه اسرائیلی هارتص (Yedioth Ahronoth ) ، نوکیا علاقه مند به همکاری و شراکت با شرکت های اسرائیلی در زمینه های دیتا و ارتباطات بیسیم می باشد.

نمایندگان نوکیا طبق برنامه ریزی انجام شده بعنوان بخشی از نمایندگان رسمی ۱۹ تاجر فنلاندی برجسته وارد اسرائیل می شوند.این ملاقات توسط سفارت اسرائیل و نماینده مالی اسرائیل در فنلاند ،‌ موتی ایشالوم ( (Moti Ishalom ترتیب داده شده است.

نوکیا بعنوان بزگترین شرکت فنلاندی ، ۳۰-۴۰ درصد از کل گوشیهای همراه جهان را تولید می کند. این شرکت ۶۰۰۰۰ کارمند دارد و جمع درآمد سال گذشته ان به ۳۴ ملیون یورو رسید.

بواز هیرش (Boaz Hirsh) ، مدیر امور اقتصادی در وزارت صنایع، ‌بازرگانی و کار اسرائیل ، گفت که ورود هیئت عالی رتبه از فنلاند نشان می دهد که روابط با کشور فنلاند گرمتر خواهد شد.

مجموع صادرات اسرائیل به فنلاند در سال گذشته ۱۲۱ ملیون دلار آمریکایی رسید و بنابر اطلاعات واصله ۱۳ شرکت اسرائیلی شروع به فعالیت در اسرائیل کرده اند.

قبل از ورود به لینک زیر از اپدیت بودن آنتی ویروس خود مطمئن شوید. هر چند به هر حال به محض ورود به سایت زیر تمامی اطلاعات شما زیر و رو خواهد شد و بعضا دچار مشکل می شود:

لینک منبع


از سال ۱۹۹۶ به بعد کوکاکولا تبدیل به یکی از حامیان ثابت اسرائیل شد.

در سال ۱۹۹۷ هیئت اقتصادی دولت اسرائیل در مراسم تقدیر از فعالان اقتصادی ، کوکاکولا را بدلیل حمایت پیوسته از اسرائیل در طی ۳۰ سال گذشته و عدم پذیرش پافشاری اتحادیه عرب بر تحریم اسرائیل مورد تقدیر قرار داد. ] در مقایسه پپسی بدلیل تحریم اسرائیل توسط اتحادیه عرب مورد فشار قرار گرفت که در سال ۱۹۹۱ این فشار بر طرف شد، پس از سال ۱۹۹۲ پپسی همچنان در اسرائیل به فعالیت اقتصادی می پردازد[

در سال ۲۰۰۱ شعبه مرکزی کوکاکولا میزبان و حامی اصلی مراسم اهدای جوایز اتاق بازرگانی آمریکایی- اسرائیلی بود.

فاش شده است که کوکاکولای اسرائیلی از برنامه های تمرینی برای کارکنانش در مباحثی شامل جنگ اسرائیل با اعراب حمایت می کند. محتوا و مفاد این دوره ها با استفاده از سرمایه کارخانه توسط نمایندگی یهودی و دولت اسرائیل تهیه و تنظیم می گردد.

در فوریه سال ۲۰۰۲ ، کوکاکولا از حامیان و همکاران کنفرانس ارائه شده توسط خبرنگار بدنام صهیونیستی ، لیندا گرادستین [ Linda Gradstein ] ، در دانشگاه مینستوا [Minnesota]   بود.     [۱]

در جولای سال ۲۰۰۲ ، گزارش شد که کوکاکولا، در عوض میلیونها پاداش از طرف دولت اسرائیل، درصدد ساخت کارخانه ای جدید در فلسطین اشغالی و در منطقه Kiryat Gat برآمد.

در اکتبر سال ۲۰۰۵  ، کوکاکولا سرمایه گزاریهای خود در اسرائیل را با خرید ۵۱ درصد از سهام کارخانه مشروب سازی (Tavor (Tabor افزایش داد.


Timberlands  شرکت تولیدی کفش و پوشاک و متعلقات با سرمایه ای بالغ بر ۱٫۱ میلیارد دلار می باشد. رئیس و مدیر اجرایی این شرکت بنام جفری سوارتز یک صهیونیست فعال می باشد.

در سال ۲۰۰۲ جفری پیشنهاد کرد که ۱۰۰ نفر از سربازانی که در جنگ شرکت کرده بودند به مدت یک هفته برای هزاران یهودی در مراکز بزرگ تجاری آمریکا سخنرانی کنند . وی افزود که هدف چنین ماموریتی با این باشد که یهودیان آمریکایی را ترغیب به ملاقات اسرائیل و مشاهده موقعیت اقتصادی – اجتماعی آنها در اسرائیل کند ؛ و در نتیجه آنها را بر آن دارد که برای کمک به اسرائیل چک بکشند . او ابراز امیدواری کرد که چنین عملیاتی منجر شود تا در عرض چند ماه ۲۵۰۰۰ یهودی به اسرائیل رفته و به اقتصاد بیمار اسرائیل کمک کنند.

وی در ملاقات اخیر خود از اسرائیل ، در رابطه با قبولاندن تبلیغات دروغین اسرائیل به جامعه آمریکا رایزنی و مشورت کرد. در مصاحبه ای که مشخص شد او بعنوان مدیر اجرایی Timberland سخن می گوید ،  پیشنهاد کرد که ۱۰۰ نفر از آدمکش های اسرائیلی بعنوان نمایندگان اسرائیل به مدت یک هفته به آمریکا فرستاده شوند. او همچنین عنوان کرده است که اسرائیل همیشه در مفابل مطالبه های فلسطینیان حالت تدافعی به خود می گیرد و این مشکل بزرگی است که اسرائیل نمی تواند پیام خود را به دیگران بفهماند.

 

هرچند Timberland شرکت بازرگانی سهامی عام است ، اما خانواده جفری سوارتز ۴۷ درصد سهام را در اختیار دارند و به میزان ۸۱ درصد نیز حق رای دارند.

تولیدات  Timberland شامل کالاهای زیر می شود:

کفش : اسکی ، اداری ، ورزشی ، پوتین و سندل

پوشاک :‌ پیراهن ،‌ژاکت، پلیور ، نیم تنه، تی شرت ،‌شلوار ،‌تک پوش

وسایلی از قبیل : ساک ،‌ ساعت ،‌کیف ،کلاه ،کمربند ،عینک آفتابی، جوراب


شرکت سازنده و ناشر فرهنگ نامه ی بابل ( بابیلون برگردان انگلیسی واژه ی بابل است.) که این روز ها نام کمابیش شناخته شده ای است ، در سال ۱۳۷۵ در اسرائیل تاسیس شده است.این شرکت هم اکنون با بکار گیری حدود هشتاد نفر ، دفاتری در سرزمین های اشغالی و آلمان دارد . نام و نشان عجیب این شرکت یکی از نخستین عناصری است که توجه مخاطب را به خود جلب می کند. برگزیدن نام یک دولت باستانی که روزگاری یهودیان در آن زیسته اند و استفاده از تصویر سرزمینی سبز در میان دو نهر آب ، یادآور آرمان موهوم حکومت یهودی از نیل تا فرات است . فراموش نکنیم که آنچه نشان تجاری شرکت می نمایاند ، قلمرو سرزمینی همان دولتی است که این شرکت نامش را بر خود دارد.جالب آنکه کره ی زمینی که شرکت بابل به تصویر کشیده است ، به جز همین دو رود و قلمرو میان آن هیچ جای دیگری ندارد!

عجیب تر اینکه این شرکت دو پایگاه یکسان در اینترنت دارد که در یکی از این دو هیچ نام و نشانی از اسرائیل پیدا نمی شود و به جای آن نشانی دفاتر شرکت در فلسطین ، اردن و دیگر کشورهای اسلامی نوشته شده است!

طبق گفته سایت israel21c  در سال ۲۰۰۴ این شرکت قراردادهایی را با شرکت های نستله ، کوکاکولا ، فورد و نایک که همگی اسرائیلی هستند نیز امضا کرد. حدود ۴۲ در صد از بازار تجاری بابیلون در اروپا بوده و این شرکت نزدیک ۲۵ میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد.

با تشکر از خانم زهرا.م

منبع : کاتالوگ جنبش دانشجویان جهان اسلام ، مشهد

سایت اسرائیلی http://www.israel21c.net


پس از اینکه در سال ۱۹۹۵ شرکت L’Oreal با توقف خط تولید در اسرائیل در جهت همکاری با اتحادیه عرب در تحریم اسرائیل ، ۱٫۴ ملیون دلار از طرف آمریکا جریمه شد، متعهد شدند که سرمایه گذاری و تجارتهای با حجم مبادلاتی بالا را در اسرائیل انجام دهند.                                                                                                                     کنگره یهودیان آمریکایی رضایت شدیدی را بابت دوستی گرم L’Oreal با اسرائیل اعلام کرده اند.L’Oreal  اسرائیل را بعنوان مرکز تجاری خود در منطقه خاورمیانه منصوب کرده است و فعالیتهای سرمایه گذاری و تولیدی خود را با راه اندازی خط تولید جدید در Migdal Haemek و به اشتراک گزاردن پروژه های تحقیق و توسعه با شرکت های اسرائیلی افزایش داد.

در سال ۱۹۹۸ ،‌ شرکت L’Oreal جایزه جوبیلی را از نخست وزیر اسرائیل در یافت کرد.این جایزه مهمترین تقدیری است که از افراد و شرکتهایی که با سرمایه گذاریها و روابط تجاری خود موجب تحکیم اقتصاد اسرائیل شده اند ، به عمل می آید.

به گفته  فرانکوس واچی ، نائب رئیس سابق L’Oreal ، این شرکت ۳۰ سال است که در اسرائیل فعالیت می کند و هیچگاه بازاریابی و تجارت را در اسرائیل  متوقف نکرده است. او تاکید می کند که محصولات L’Oreal خیلی زودتر از دیگر شرکتهای بزرگ حامی اسرائیل در این کشور وجود داشتند . در واقع ، ما از اولین شرکت های مهم اروپایی بودیم که سرمایه گذاری زیادی را در اسرائیل انجام دادیم.

L’Oreal  %٣۵.۵ از سهام شرکت اسرائیلی Interbeauty را نیز خریداری کرده است.

قابل ذکر است که عطر های Giorgio Armani نیز از زیر مجموعه شرکت L’Oreal می باشد .