سیاستمداران آینده

سیاستمداران آینده

بسم رب الشهدا و الصدقین

سلام
بعد از مدتی دوباره برگشتم...اینبار شاید انتقادات تند تر شود...فقط خواهشاً در مقابل انتقادات ما را بی سواد نخوانید!

به امید ظهور دولت حق
یا علی

بایگانی

مشایی روحانی ها را به چالش می کشاند؟


 

پایگاه صهیونیستی "تایمز اواسرائیل" (شعبه تایمز لندن در اسرائیل) در اقدامی بی سابقه، مطلبی در خصوص "مشایی" منتشر کرد و وی را امیدی برای مبارزه با روحانیون دانست.

 

این پایگاه صهیونیستی با عنوان "احمدی نژاد آمادۀ چالش با آیت الله های ایران " ادعا کرده است که رئیس جمهور ایران و جانشین وی، درصددند تا ساختار مذهبی ایران را تغییر دهند.

طبق ادعای "تایمز اواسرائیل" احمدی نژاد، در حال برنامه ریزی "حمله‌ای فوق العاده" به قدرت سیاسی روحانیت است.

 

این پایگاه اسرائیلی با بیان اینکه "در صورتی که مشایی بتواند در انتخابات آینده ایران پیروز شود" می نویسد: در ماه اوت آینده دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد خاتمه می یابد، و او به کمک "اسفندیار رحیم مشایی" جانشین احتمالی اش، قصد دارند ساختار مذهبی حکومت در ایران را از بین ببرند.

 

این پایگاه صهیونیستی با ادعای اینکه مشایی در جایی اظهار داشته "احترام بسیار عمیقی برای روحانیت قائل است، اما آنها سیاستمدار نیستند و حضور آنها به دیپلماسی ایران صدمه می زند و نقش آنها تنها باید نقش روحانی و معنوی باشد" و اینکه "ما ظرف چهار سال آینده، فرصت کافی برای تغییر قانون اساسی را خواهیم داشت" نوشت: منبع ناشناسی به روزنامه تایمز گفته که اشارۀ ضمنی آقای مشایی واضح بوده و "او به جدایی دین از سیاست تاکید کرده است."

 

منبع این پایگاه اسرائیلی "فرد ناشناسی" است که بازتاب سخنان اسفندیار رحیم مشایی در خصوص روحانیت و جدایی دین از سیاست، از طریق وی در روزنامه تایمز انجام پذیرفته است.