سیاستمداران آینده

سیاستمداران آینده

بسم رب الشهدا و الصدقین

سلام
بعد از مدتی دوباره برگشتم...اینبار شاید انتقادات تند تر شود...فقط خواهشاً در مقابل انتقادات ما را بی سواد نخوانید!

به امید ظهور دولت حق
یا علی

بایگانی

استراتژی اصلاح طلبان برای انتخابات92

علیرضا زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی صبح امروز در جمع اصولگرایان استان سیستان و بلوچستان در پاسخ به این سوال که به نظر شما استراتژی اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم چگونه می باشد گفت: اصلاح طلبان به دنبال این هستند که اعلام کنند کشور به بن بست رسیده است و برنامه بعدی آنها این می باشد که همه اصولگرایان را معادل دولت بگیرند و کار خوب دولت و خدمات آن را نادیده گرفته و در عوض با سیاه نمایی، اشتباهات دولت را که ما هم آن را قبول نداریم برجسته کنند و بگویند همه اصولگراها اینها هستند.

 

زاکانی با بیان اینکه اصلاح طلبان در آستانه انتخابات به دنبال بازسازی شبکه اجتماعی برای فعال شدن در عرصه انتخابات شوراها هستند گفت:  آنها به دنبال حداقل هایی می گردند تا مسیر را برای خودشان باز کنند.

 

وی همچنین در پاسخ به این سوال که کاندیداهای اصلاح طلبان برای انتخابات چه کسانی هستند گفت: در درجه اول آنها به دنبال بازگشت افراطی های جریان خود و همان فتنه گران هستند. در درجه دوم آنها حضور خاتمی را پیشنهاد می دهند یا در مرحله بعد نیز افرادی مانند نجفی، عارف و جهانگیری را برای شرکت در انتخابات مطرح می کنند.

 

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اظهار داشت: در صورت عدم تحقق این سه گزینه آنها پشت سر اصولگرایی قرار می گیرند که بتواند راه را برای حضور آنها باز کند.

وی در مواجهه با این پرسش که آیا خاتمی شانس حضور در انتخابات را پیدا می کند گفت: تا آنجا که من اطلاع دارم آنها اعلام کردند که خاتمی در انتخابات حضور نمی یابد.